.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارق حرفه‌اي مغازه‌ها در رشت

تلاش فراوان و تحقيقات علمي كارآگاهان پليس آگاهي استان گيلان، به دستگيري سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار منتهي شد كه با انجام ده‌ها فقره سرقت از مغازه‌هاي سطح رشت، باعث شكايات فراوان به پليس آگاهي شده بود.
به گزارش شمال نیوز به نقل ازايسنا، سرهنگ كريمي ـ رييس پليس آگاهي استان گيلان ـ با بيان اين خبر افزود: اين سارق كه داراي چندين فقره پرونده كيفري است، با شناسايي مغازه و شركت‌هاي تجاري كه كمترين تجهيزات ايمني را داشتند، به تنهايي، شبانه اقدام به سرقت كرده و براي ردگم كردن در سرقت‌هاي خود هر بار محل جديدي را در نقاط مختلفي انتخاب و اجناس سرقت شده را براي فروش در اختيار مالخران متعددي قرار مي‌داد، اما مجموعه اين ترفندها نتوانست مانع دستگيري او شوند.

وي افزود: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پس از اطلاع از وقوع چندين فقره سرقت مغازه‌ها، در نقاط مختلف رشت با حضور در صحنه‌اي جرم به جمع‌آوري اطلاعات اوليه پرداختند، از ابتدا و با توجه به حجم اموال مسروقه مشخص بود كه سرقت‌ها توسط يك نفر انجام گرفته است و از طرف ديگر با توجه به شگرد سارق در وارد شدن به اماكن و انتخاب محل سرقت آشكار شد، سوژه مورد نظر از سارقان سابقه‌دار است.

رييس پليس آگاهي استان گيلان افزود: كارآگاهان بلافاصله با بررسي پرونده چند مجرم سابقه‌دار كه به تازگي از زندان آزاد شده بودند، تلاش خود را براي دستگيري متهم آغاز و به جا ماندن اثر انگشت سارق در چند محل سرقت باعث شتاب بيشتر در رسيدگي به پرونده شد. با انجام تحقيقات و نظر كارشناسان اداره تشخيص هويت با استفاده از اثر انگشت مشخص شد، سرقت‌ها توسط مجرمي حرفه‌اي به نام «سياوش ـ ع» انجام شده است، با توجه به سابقه‌دار بودن وي كارآگاهان با اين پيش فرض كه سارق براي فروش اموال مسروقه به چند مالخر مراجعه خواهد كرد، نقاط آلوده توسط كارآگاهان تحت كنترل قرار گرفت و در نهايت پس از چند روز تلاش، سارق در يكي از پاتوق‌هاي خود به دام افتاد.

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور، سرهنگ كريمي گفت: متهم در بازجويي‌ها به ده‌ها فقره سرقت از مغازه‌هاي لوازم خانگي، آژانس مسكن، آرايشگاه، آژانس هواپيمايي و غيره اعتراف و با صدور قرار مجددا روانه زندان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.